Bank Pocztowy S.A.
Ekspert w Sieci Sprzedaży
Opis stanowiska
- Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów
- Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji
- Realizacja celów sprzedażowych
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi
- Operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm
Wymagania
- Przynajmniej 3-letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta w branży finansowej: bankowość, ubezpieczenia, pośrednictwo finansowe – jeśli masz krótsze doświadczenie zaproponujemy Ci stanowisko Doradcy Klienta
- Wiedza dot. produktów i usług bankowych, w tym dot. funduszy inwestycyjnych
- Umiejętność rozpoznawania potrzeb Klientów i dobierania odpowiednich rozwiązań
- Umiejętność efektywnego umawiania spotkań z Klientami
- Otwartość na ludzi i umiejętność nawiązywania kontaktów
- Nastawienie na realizację stawianych celów
- Wykształcenie wyższe
Oferujemy
- pracę w polskiej instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- realny wpływ na to ile zarabiasz poprzez miesięczny system premiowy oparty o realizację celów bez maksymalnej kwoty premii
- bogaty pakiet benefitów (Pakiet Lux Med, Karta MultiSport, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny, platforma do nauki języków, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Microsoft Office 365 do prywatnego użytku, zniżki na produkty Banku)
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."