Villaro
Kierownik Sklepu
Opis stanowiska
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Zarządzanie podległym personelem
- Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem
- Dbałość o porządek i standardy ekspozycyjne
- Dbałość o rozwój kompetencji pracowników
- Przygotowywanie dokumentów miesięcznych
- Motywowanie pracowników
- Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową
- Współpraca z kierownikiem regionalnym w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Salonu - wg wskazań standardów i procedur obowiązujących w sieci
Wymagania
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- Jesteś zorientowany na osiąganie wyznaczonych celów
- Łatwo nawiązujesz kontakty
- Cechuje Cię kreatywność, przyjazne usposobienie oraz cierpliwość
- Chcesz się rozwijać
- Znajomość trendów i zainteresowanie modą będą dodatkowym atutem
Oferujemy
- umowa o pracę
- motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia od obrotów) + zniżka pracownicza na zakupy
- zapewniamy stabilną pracę w przyjaznym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się zespole ludzi
Wszyscy pracownicy sieci VILLARO objęci są programem Badania Tajemniczego Klienta, nowozatrudniona osoba również będzie podlegała takim audytom.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."