Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-11-30

Nr referencyjny:
9389281pra

Miejsce pracy:
Polska, Katowice
województwo: śląskie

Kontakt:

Concentrix

Lider Zespołu Obsługi Klienta (angielski/francuski)

Opis stanowiska
Opis stanowiska:


  • Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy.

  • Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności.

  • Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie działań naprawczych, w tym możliwość zakończenia umowy o pracę.

  • Zapewnienie, że usługi dostarczane klientom spełniają kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) oraz oczekiwania finansowe.

  • Utrzymywanie skutecznej komunikacji z zespołem oraz zapewnienie aktualnych informacji.

  • Zarządzanie eskalowanymi rozmowami z klientami w razie potrzeby.

  • Organizowanie spotkań zespołowych oraz aktywności zespołowych wspierających integrację.

  • Utrzymywanie wiedzy o procesach, politykach i procedurach wewnętrznych.

  • Promowanie wartości firmy poprzez własne zachowanie i postawę, a także wsparcie dla członków zespołu.


Wymagania
Wymagania:


  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie pokrewnej oraz doświadczenie zawodowe od 2 do 4 lat.

  • Silne umiejętności motywacyjne, rozwijania umiejętności zespołu oraz coachingowe.

  • Dobra organizacja pracy pod presją oraz terminowość w realizacji zadań.

  • Zdolność zarządzania wielozadaniowością oraz ustalania priorytetów.

  • Gotowość do pracy w elastycznym grafiku.

  • Bardzo dobra znajomość języków: angielskiego i francuskiego.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."