Cleaner Sp. z o.o.
Asystent ds. księgowości i administracji
Opis stanowiska
- Przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań i zarządzeń.
- Zarządzanie przepływem informacji i dokumentów w firmie.
- Obsługa korespondencji i dokumentów, w tym skanowanie i segregacja.
- Wsparcie działu księgowości i obsługa klientów.
Wymagania
- Orzeczenie o niepełnosprawności.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Sprawna obsługa MS Office.
- Wysokie umiejętności organizacyjne, empatia, umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Stabilna pozycja zakładu pracy chronionej.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, wsparcie finansowe z PFRON, ulgi na leki i rehabilitację.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."