Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-12-14

Nr referencyjny:
9411349pra

Miejsce pracy:
Polska, Katowice
województwo: śląskie

Kontakt:

Concentrix

Lider Zespołu Wsparcia Klienta z językiem włoskim i angielskim

Opis stanowiska

  • Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w call center, monitorowanie obecności i wydajności zgodnie z polityką firmy oraz wymogami prawnymi.

  • Regularne coachingi członków zespołu w celu osiągania ustalonych celów wydajnościowych.

  • Rozwiązywanie problemów z wydajnością, wdrażanie planów poprawy, a w skrajnych przypadkach zakończenie współpracy.

  • Zapewnienie, że usługi świadczone klientom spełniają ustalone wskaźniki KPI oraz oczekiwania finansowe.

  • Komunikowanie oczekiwań i aktualizacji zespołowi, zarządzanie eskalowanymi zgłoszeniami klientów.

  • Organizowanie spotkań zespołowych i integracyjnych, zapewnienie aktualnej wiedzy o procesach i politykach firmy.

  • Reprezentowanie wartości firmy poprzez zachowanie i postawę, wsparcie dla członków zespołu.


Wymagania

  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie pokrewnej oraz 2-4 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem.

  • Motywacja, zdolności rozwoju i coaching zespołu.

  • Umiejętność pracy pod presją oraz realizacji zadań do końca.

  • Silne umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie.

  • Zdolność do zarządzania zespołem w środowisku wielozadaniowym.

  • Gotowość do pracy w elastycznym grafiku.

  • Biegła znajomość języka niemieckiego oraz zaawansowana znajomość języka angielskiego.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."