Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-12-14

Nr referencyjny:
9411352pra

Miejsce pracy:
Polska, Katowice
województwo: śląskie

Kontakt:

Concentrix

Koordynator Działu Obsługi z Językiem Niemieckim

Opis stanowiska

  • Nadzór nad codziennymi działaniami grupy w call center, monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy.

  • Regularne coachingi w celu osiągania wymaganych wskaźników efektywności.

  • Zarządzanie działaniami mającymi na celu poprawę wydajności; wdrażanie działań korygujących, włącznie z możliwością zakończenia zatrudnienia.

  • Zapewnienie, że obsługa klienta spełnia umowne wskaźniki wydajności (KPI) oraz oczekiwania finansowe.

  • Komunikowanie oczekiwań i aktualizacji do zespołu, zarządzanie eskalacjami od klientów.

  • Organizowanie spotkań zespołowych i działań integracyjnych.

  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy o procedurach i politykach firmy, uczestniczenie w szkoleniach dla menedżerów.

  • Promowanie wartości firmy oraz wsparcie dla członków zespołu.


Wymagania

  • Biegłość w języku niemieckim, znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

  • Motywacja i umiejętności rozwojowe oraz coachingowe.

  • Umiejętność pracy pod presją, terminowość.

  • Silne umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne.

  • Zdolność do liderowania zespołu w wielozadaniowości oraz ustalania priorytetów.

  • Elastyczność w godzinach pracy.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."