Nazwa pracodawcy:
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie

Data dodania:
2024-12-15

Nr referencyjny:
9410491pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie

Starszy specjalista

Opis stanowiska

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:





  • Praca przy komputerze, praca pod presją czasu,



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:





  • praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,

  • miejsce pracy: II p.

  • budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Rozpatruje skargi i wnioski związane z funkcjonowaniem Poczty Polskiej S.A. i rynku pocztowego oraz przygotowuje projekty odpowiedzi, dostarcza dane do ewidencji skarg i wniosków wpływających do Departamentu oraz współpracuje przy opracowywaniu analiz zbiorczych w tym zakresie.
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, interwencje posłów i senatorów oraz oświadczenia senatorskie.
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na wnioski w trybie dostępu do informacji publicznej i zapytania dziennikarskie związane z funkcjonowaniem Poczty Polskiej S.A. i rynku pocztowego
  • Realizuje zadania związane z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Departamencie.
  • Opiniuje projekty wewnętrznych i zewnętrznych aktów prawnych i innych dokumentów w zakresie właściwości Wydziału.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w zakresie rozpatrywania skarg i wniosków
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej;
  • Znajomość przepisów regulujących rynek pocztowy
  • Znajomość ustawy o komercjalizacji państwowego przedsiębiorstwa użyteczności publicznej „Poczta Polska”,
  • Znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej;
  • Umiejętności: organizacji pracy i zorientowania na osiąganie celów, redagowania pism urzędowych, analizy i syntezy informacji, argumentowania, komunikatywność,
  • [nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."