Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"

Data dodania:
2024-12-16

Nr referencyjny:
9411541pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"

Kierownik Administracji Osiedla

Opis stanowiska Opis stanowiska
Wymagania:


  • wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (preferowane techniczne);

  • co najmniej pięcioletni staż pracy;

  • obywatelstwo polskie;

  • znajomość prawa budowlanego i przepisów wykonawczych;

  • znajomość funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych;

  • dobra znajomość obsługi komputera;

  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierowniczym;

  • niepodleganie określonym w przepisach prawa ograniczeniom lub zakazom zajmowania stanowisk kierowniczych;

  • niekaralność.


  • odporność na stres.



Dodatkowym atutem kandydatów będzie:


  • umiejętność pracy w zespole;

  • dobra organizacja pracy;

  • posiadanie licencji zarządcy nieruchomości;

  • posiadanie uprawnień budowlanych;

  • łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich;

  • kultura osobista.


Pisemne zgłoszenia kandydatów powinny zawierać:


  • życiorys (CV) wraz ze zdjęciem, list motywacyjny oraz informację o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon kontaktowy, adres poczty e-mail);

  • zaświadczenie potwierdzające minimum 5-cio letni staż pracy;

  • oświadczenie, że w stosunku do kandydata nie toczy się żadne postępowanie karne lub karno – skarbowe;

  • oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o zdolności do czynności prawnych oraz niepodleganiu ograniczeniom lub zakazom zajmowania stanowisk kierowniczych;

  • oświadczenie o rezygnacji z chwilą wyboru na Kierownika Administracji Osiedla z działalności konkurencyjnej względem Spółdzielni Mieszkaniowej „MOKOTÓW”;

  • pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych w rozumieniu obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych;

  • oświadczenie o braku pokrewieństwa lub powinowactwa z Członkami Rady Nadzorczej i Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „MOKOTÓW”;

  • oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy uzyskanych w wyniku postępowania konkursowego informacji dotyczących działalności Spółdzielni Mieszkaniowej „MOKOTÓW”;

  • aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym (wystawione przez lekarza medycyny pracy, nie wcześniej niż 1 miesiąc przed datą upływu terminu składania ofert);

  • oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przeprowadzania konkursu i ich akceptacji;

  • oświadczenie o niekaralności.




Niezbędne dokumenty prosimy składać w ZAMKNIĘTYCH kopertach


(bez danych osobowych na kopercie)


z dopiskiem


„NIE OTWIERAĆ – KONKURS NA STANOWISKO KIEROWNIKA ADMINISTRACJI OSIEDLA „Domaniewska II” (REK/SM/BZ/01/12/2024)”.



Zgłoszenia kandydatów przyjmowane będą w siedzibie


BIURA ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ „MOKOTÓW”


(UL. BALLADYNY 3C / 02-553 WARSZAWA)


od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy BIURA ZARZĄDU


- do dnia 20.01.2025 r. WŁĄCZNIE


Wymagania Wymagania

Oferujemy Oferujemy

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."