Joinco Polska Sp. z o.o.
Procurement Project Specialist
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży
- koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek
- bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac
- zarządzanie bazą danych dostawców oraz kontakt z nimi
- wyszukiwanie pomysłów, ofert
- wsparcie przy budowaniu kalendarza Category Managera
- przygotowywanie spotkań (showroomów) z klientem
- rozwój filmów produktowych dla nowych produktów, współpraca z zewnętrznymi agencjami i domami mediowymi
- współpraca z międzynarodowymi jednostkami certyfikującymi (TUV, DEKRA)
Wymagania
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży handlowej (minimum 1-1,5 roku)
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
- dobra znajomość MS Office (głównie Excel)
- prawo jazdy kat. B (mile widziane)
- umiejętność efektywnego zarządzania czasem oraz dobra organizacja pracy
- zdolności analityczne
- umiejętność pracy pod presją czasu
- asertywność
Oferujemy
Oferujemy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- atrakcyjne i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport
- ciekawy zakres obowiązków i możliwości rozwoju zawodowego
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."