Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Specjalista
Opis stanowiska
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Zagrożenie korupcją,
- Zagrożenie związane z przemieszczaniem się ludzi.
Zakres zadań
- Sprawdza pod względem merytorycznym dokumentację finansową oraz prowadzi jej ewidencję,
- Sprawdza pod względem merytorycznym dokumentację dotyczącą darowizn rzeczowych i finansowych przyjętych przez komórki i jednostki organizacyjne Komendy Stołecznej Policji oraz jednostki organizacyjne Policji działające na jej obszarze, sporządza okresowe zestawienia,
- Monitoruje wykorzystanie przydzielonych środków finansowych oraz sporządza miesięczne sprawozdania finansowe,
- Przygotowuje i sporządza okresowe analizy dot. rozliczeń finansowych wydziału,
- Uczestniczy w opracowaniu projektu zbiorczego planu zamówień publicznych, planu potrzeb finansowych i materiałowych,
- Sporządza długo i krótkookresowe plany finansowe oraz bieżące analizy materiałowo-finansowe we współpracy z komórkami organizacyjnymi wydziału,
- Sporządza analizy stopnia realizacji planu potrzeb finansowych oraz wnioski o dokonanie korekty przyznanych limitów,
- Uczestniczy w opracowywaniu projektów wewnętrznych wytycznych, procedur i koncepcji realizacji zadań wydziału.
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 1,5 roku w jednostkach sektora finansów publicznych
- Posiadanie wiedzy z zakresu dobrej znajomości ustaw: - Prawo Zamówień Publicznych w zakresie: Działu I, II, III, IV i VII, - o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, - o rachunkowości w zakresie podstawowych pojęć,
- Posiadanie umiejętności : analitycznych, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikatywność,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- Posiadanie kompetencji miękkich: umiejętność pracy w zespole,
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."