Nazwa pracodawcy:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Koninie

Data dodania:
2024-12-18

Nr referencyjny:
9414406pra

Miejsce pracy:
Polska, Konin
województwo: wielkopolskie

Kontakt:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Koninie

Starszy inspektor nadzoru budowlanego

Opis stanowiska

Warunki pracy

Praca w siedzibie i poza siedzibą urzędu z uwagi na prowadzone sprawy z zakresu działalności inspekcyjnej na terenie powiatu konińskiego (wyjazdy w teren samochodem służbowym). Pomieszczenie biurowe znajduje się na II piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Koninie z możliwością poruszania się po budynku wyposażonym w windę. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy z możliwością korzystania z urządzeń administracyjno - biurowych.

Zakres zadań

  • prowadzi działalność inspekcyjną w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych
  • przygotowuje dane do okresowych sprawozdań z działalności inspekcyjnej stanowiska oraz wnioski z inspekcji
  • prowadzi postępowania administracyjne w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz postępowania egzekucyjne
  • prowadzi postępowania wyjaśniające przyczyny i okoliczności powstania katastrofy budowlanej
  • prowadzi kontrolę budów
  • obsługuje interesantów

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych, w budownictwie lub w administracji publicznej

  • Prawo jazdy kategorii B
  • Znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego i postępowania egzekucyjnego w administracji
  • Znajomość obsługi komputera
  • Uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Uprawnienia budowlane bez ograniczeń

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."