Concentrix
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem fińskim
Opis stanowiska
- Komunikacja z klientami przez telefon, czat, e-mail.
- Dokumentowanie interakcji z klientami.
- Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi.
- Profesjonalne i entuzjastyczne podejście do klienta.
- Rozwiązywanie problemów dzięki znajomości produktów.
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta.
- Zaawansowana znajomość języka fińskiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
- Umiejętność zimnej krwi i organizacji przy interakcjach z klientami.
- Skupienie, dbałość o szczegóły, umiejętność rozwiązywania problemów.
- Doświadczenie z klientami premium i systemami CRM.
Oferujemy
- Możliwość pracy zdalnej.
- Pakiet benefitów (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Imprezy firmowe i wsparcie team leadera.
- Szkolenia i stabilną umowę o pracę na pełen etat.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."