Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Starszy specjalista
Opis stanowiska
Warunki pracy
Zakres zadań
- Sporządza analizy i sprawozdania dotyczące stanu zatrudnienia i stanu etatowego,
- Wprowadza, weryfikuje i aktualizuje dane policjantów w informatycznych systemach kadrowych na podstawie dokumentów kadrowych,
- Prowadzi ewidencję udzielonych upoważnień do dostępu do podsystemu kadra „SWOP" oraz oświadczeń I o zapoznaniu z polityką bezpieczeństwa„SWOP",
- Sporządza zaświadczenia dotyczące przebiegu służby policjantów na podstawie danych zawartych w informatycznym systemie kadrowym oraz wystawia zaświadczenia o pełnieniu służby policjantów,
- Wysyła i odbiera korespondencję w policyjnym systemie,
- Prowadzi ewidencję urlopów oraz sporządza, na podstawie otrzymanych grafików urlopów, projekt rocznego j planu urlopów kadry kierowniczej komórek organizacyjnych Komendy Stołecznej Policji oraz jednostek organizacyjnych funkcjonujących na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji,
- Przygotowuje projekty odpowiedzi do sądów i banków,
- Przygotowuje dokumentację spraw ostatecznie zakończonych, przeznaczonych do archiwizacji,
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : co najmniej 1 rok w obsłudze informatycznych baz danych
- Posiadanie wiedzy z zakresu bardzo dobrej znajomości: -ustawy o Policji oraz aktów wykonawczych: - w sprawie szczegółowych zasad organizacji i zakresu działania komend, komisariatów i innych jednostek organizacyjnych Policji - w sprawie szczegółowych zasad i otrzymywania i wysokości uposażenia zasadniczego policjantów, dodatków do uposażenia oraz ustalania wysługi lat, od której jest uzależniony wzrost uposażenia zasadniczego,
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikatywność,
- Posiadanie umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."