Orange Polska
Kierownik / Kierowniczka Salonu Orange
Opis stanowiska
- Szkolenia menedżerskie.
- Programy rozwojowe.
- Rekrutacje wewnętrzne.
Wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami i współpracownikami
- Umiejętność angażowania zespołu w realizację celów
- Nastawienie na poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarach wymagających modyfikacji
- Znajomość technik sprzedaży
- Zainteresowanie nowymi technologiami
Oferujemy
- Planowanie i nadzór nad realizacją sprzedaży produktów i usług Orange.
- Bieżące raportowanie wyników sprzedaży.
- Budowanie efektywnego zespołu.
- Wspieranie rozwoju pracowników w odniesieniu do indywidualnych potrzeb.
- Dbałość o wizerunek Orange Polska.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."