Nazwa pracodawcy:
Concentrix

Data dodania:
2024-12-19

Nr referencyjny:
9417028pra

Miejsce pracy:
Polska, Lublin
województwo: lubelskie

Kontakt:

Concentrix

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Opis stanowiska

  • Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów

  • Obsługa klientów polskojęzycznych

  • Obsługa zamówień sklepu internetowego

  • Obsługa zapytań dotyczących sklepu internetowego: udzielanie informacji związanych z ofertą zakupu, dostępnością produktów, instalacją sprzętu, przekazywanie informacji na temat promocji

  • Pomoc klientom w wypełnianiu formularzy na stronie sklepu internetowego

  • Obsługa reklamacji

  • Przyjmowanie zgłoszeń napraw urządzeń zakupionych w sklepie

  • Tworzenie zamówień


Wymagania

  • Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (min. C1)

  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office

  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi

  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta

  • Zainteresowanie nowymi technologiami

  • Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie! :)


Oferujemy

  • Elastyczne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie

  • Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty (w godzinach 08:00-20:00 od poniedziałku do piątku, 08:00-17:00 w soboty)

  • Szkolenie przygotowujące do pracy

  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."