Concentrix
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Opis stanowiska
- Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów
- Obsługa klientów polskojęzycznych
- Obsługa zamówień sklepu internetowego
- Obsługa zapytań dotyczących sklepu internetowego: udzielanie informacji związanych z ofertą zakupu, dostępnością produktów, instalacją sprzętu, przekazywanie informacji na temat promocji
- Pomoc klientom w wypełnianiu formularzy na stronie sklepu internetowego
- Obsługa reklamacji
- Przyjmowanie zgłoszeń napraw urządzeń zakupionych w sklepie
- Tworzenie zamówień
Wymagania
- Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (min. C1)
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Zainteresowanie nowymi technologiami
- Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie! :)
Oferujemy
- Elastyczne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty (w godzinach 08:00-20:00 od poniedziałku do piątku, 08:00-17:00 w soboty)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."