Nazwa pracodawcy:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubinie

Data dodania:
2024-12-19

Nr referencyjny:
9416134pra

Miejsce pracy:
Polska, Lubin
województwo: dolnośląskie

Kontakt:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubinie

Inspektor nadzoru budowlanego

Opis stanowiska

Warunki pracy



  • praca biurowa przy komputerze

  • siedziba urzędu znajduje się na III piętrze w budynku z windą

  • przyjęcia interesantów i stron postępowań oraz udzielanie wyjaśnień i informacji

  • praca poza siedzibą urzędu polegająca na przeprowadzaniu oględzin w terenie, kontroli obowiązkowych oraz kontroli budów i obiektów użytkowanych

  • korzystanie z samochodu służbowego bez etatowego kierowcy

  • praca na terenie Powiatu Lubińskiego

Zakres zadań

  • prowadzi kontrole przebiegu budowy oraz utrzymania obiektów budowlanych
  • prowadzi postępowania administracyjne w zakresie właściwości i kompetencji organu nadzoru budowlanego oraz przygotowuje projekty decyzji i postanowień
  • prowadzi obowiązkową kontrolę przed wydaniem pozwolenia na użytkowanie
  • prowadzi postępowanie wyjaśniające przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych
  • prowadzi postępowania egzekucyjne należności o charakterze niepieniężnym, wynikające z wydanych decyzji lub przepisów

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie budowlane
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
  • uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej
  • znajomość przepisów prawa budowlanego oraz przepisów i procedur administracyjnych
  • wiedza techniczna oraz umiejętność fachowej oceny zjawisk lub rozwiązań technicznych
  • stan zdrowia umożliwiający pracę na wysokości powyżej 3 m i przy komputerze
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność argumentowania oraz wykładni przepisów prawnych
  • odporność na stres oraz komunikatywność
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."