Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubinie
Inspektor nadzoru budowlanego
Opis stanowiska
Warunki pracy
- praca biurowa przy komputerze
- siedziba urzędu znajduje się na III piętrze w budynku z windą
- przyjęcia interesantów i stron postępowań oraz udzielanie wyjaśnień i informacji
- praca poza siedzibą urzędu polegająca na przeprowadzaniu oględzin w terenie, kontroli obowiązkowych oraz kontroli budów i obiektów użytkowanych
- korzystanie z samochodu służbowego bez etatowego kierowcy
- praca na terenie Powiatu Lubińskiego
Zakres zadań
- prowadzi kontrole przebiegu budowy oraz utrzymania obiektów budowlanych
- prowadzi postępowania administracyjne w zakresie właściwości i kompetencji organu nadzoru budowlanego oraz przygotowuje projekty decyzji i postanowień
- prowadzi obowiązkową kontrolę przed wydaniem pozwolenia na użytkowanie
- prowadzi postępowanie wyjaśniające przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych
- prowadzi postępowania egzekucyjne należności o charakterze niepieniężnym, wynikające z wydanych decyzji lub przepisów
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie budowlane
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej
- znajomość przepisów prawa budowlanego oraz przepisów i procedur administracyjnych
- wiedza techniczna oraz umiejętność fachowej oceny zjawisk lub rozwiązań technicznych
- stan zdrowia umożliwiający pracę na wysokości powyżej 3 m i przy komputerze
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność argumentowania oraz wykładni przepisów prawnych
- odporność na stres oraz komunikatywność
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność pracy w zespole
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."