Nazwa pracodawcy:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Krakowie - Powiat Grodzki

Data dodania:
2024-12-19

Nr referencyjny:
9416119pra

Miejsce pracy:
Polska, Kraków
województwo: małopolskie

Kontakt:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Krakowie - Powiat Grodzki

Inspektor

Opis stanowiska

Warunki pracy

- praca biurowa z dokumentami w siedzibie z wykorzystaniem urządzeń biurowych oraz komputera powyżej 4 godzin,



- przeprowadzanie kontroli i oględzin na terenie miasta Krakowa – samochód na wyposażeniu inspektoratu,



- telefoniczny kontakt z klientami na zewnątrz,



- praca na 5 i 6 piętrze w budynku, w którym jest podjazd, winda, toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych,

Zakres zadań

  • przeprowadza inspekcje terenowe: w zakresie budów i stanów technicznych obiektów budowlanych,
  • przeprowadza inspekcje i kontrole budów, robót budowlanych, utrzymywania i użytkowania obiektów budowlanych,
  • kontroluje dokumenty dot. prowadzonych robót budowlanych, przekazywania obiektów budowlanych do użytkowania, utrzymania i użytkowania istniejących obiektów budowlanych,
  • przygotowuje projekty: pism, postanowień, decyzji w zakresie działań prowadzonych przez Referat Orzecznictwa i Kontroli,
  • kontroluje uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie oraz wykonywania w tym zakresie obowiązków przez uczestników procesu budowlanego,
  • wykonuje, prowadzi kontrole należytego wykonywania obowiązków przez właścicieli i zarządców obiektów budowlanych,
  • przyjmuje strony,
  • gromadzi i prowadzi akta administracyjne.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie budowlane
  • znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych,
  • komunikatywność,
  • odpowiedzialność, terminowość i odporność na stres,
  • prawo jazdy kat.B
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."