Nazwa pracodawcy:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Data dodania:
2024-12-20

Nr referencyjny:
9417778pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Specjalista

Opis stanowiska

Warunki pracy



  • praca biurowa z wykorzystaniem komputera

  • obsługa standardowych urządzeń biurowych

  • wyjazdy służbowe

  • praca wymagająca dyspozycyjności

  • budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy)

  • węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku

  • brak specjalistycznych urządzęń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym

Zakres zadań

  • Uczestniczy z ramienia Głównego Geodety Kraju w kontrolach organów Służby Geodezyjnej i Kartograficznej oraz przygotowuje oceny pokontrolne poprawności ich działalności w celu przedstawienia Kierownictwu Urzędu obiektywnej oceny funkcjonowania jednostki.
  • Opracowuje oraz sporządza zbiorcze informacje i dokonuje ocen na temat działań kontrolnych organów Służby Geodezyjnej i Kartograficznej.
  • Uczestniczy w kontrolach wewnętrznych, w tym opracowuje projekty wystąpień pokontrolnych, zaleceń lub wniosków dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub usprawnienia funkcjonowania Urzędu.
  • Prowadzi sprawy z zakresu nadzoru Głównego Geodety Kraju nad państwowym zasobem geodezyjnym i kartograficznym samodzielnie lub przy współpracy z innymi wydziałami lub departamentami Urzędu, w tym monitoruje funkcjonowanie organów Służby Geodezyjnej i Kartograficznej, w szczególności związane z wykonywaniem zadań przez te organy.
  • Monitoruje funkcjonowanie przepisów z zakresu geodezji i kartografii związanych z wykonywaniem zadań przez organy Służby Geodezyjnej i Kartograficznej pod kątem ich stosowania i skuteczności w celu dostarczenia Głównemu Geodecie Kraju informacji na temat pożądanych kierunków zmian.
  • Opracowuje stanowiska, opinie i wyjaśnienia Głównego Geodety Kraju w sprawach prawidłowości wykonywania przepisów w dziedzinie geodezji i kartografii oraz stosowania standardów technicznych przez organy administracji geodezyjnej oraz wykonawców prac geodezyjnych.
  • Wspiera inne wydziały w realizacji powierzonych im zadań.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w wykonawstwie geodezyjnym i/lub w organach Służby Geodezyjnej i Kartograficznej Geodezyjnej i Kartograficznej

  • Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi oraz ustawy o kontroli w administracji.
  • Znajomość zasad i procedur przeprowadzania kontroli oraz umiejętność praktycznego wykonywania kontroli administracyjnych.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające o dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne albo zgoda na poddanie się poszerzonemu postępowaniu sprawdzającemu
  • Uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt 1 i/lub 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
  • Znajomość przepisów nt. ochrony danych osobowych.
  • Znajomość przepisów Kodeksu postepowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego oraz Kodeksu postępowania cywilnego.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • Samodzielność, odpowiedzialność
  • Systematyczność, wnikliwość, dokładność

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."