Nazwa pracodawcy:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdwinie

Data dodania:
2024-12-20

Nr referencyjny:
9418399pra

Miejsce pracy:
Polska, Świdwin
województwo: zachodniopomorskie

Kontakt:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdwinie

Inspektor nadzoru budowlanego

Opis stanowiska

Warunki pracy



  • praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu oraz w terenie (w obrębie powiatu), kierowanie samochodem służbowym,

  • kontakt z interesantem,

  • obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, kserokopiarka, skaner, fax,

  • praca siedząca - przy komputerze powyżej 4 godz.,

  • urząd usytuowany na piętrze II, brak windy, oświetlenie sztuczne i naturalne, toalety niedostosowane dla osób niepełnosprawnych,

  • praca nie jest: w systemie zmianowym, w porze nocnej, wymagająca wysiłku fizycznego.

Zakres zadań

  • Obsługuje sposobem tradycyjnym jak i elektronicznie rejestry, korespondencję i sprawy w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
  • Weryfikuje dokumentację otrzymywaną przez urząd,
  • Prowadzi postępowania i przygotowywuje projekty postanowień i decyzji administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
  • Przyjmuje interesantów i udziela im wyjaśnień,
  • Prowadzi postępowania egzekucyjne wynikające z wydanych wcześniej decyzji administracyjnych,
  • Prowadzi postępowania w trybie skargowym, przygotowywuje projekty odpowiedzi na skargi obywateli,
  • Bierze udział w kontrolach, dotyczących obiektów budowlanych oraz robót budowlanych

Wymagania

Wymagania niezbędne


wykształcenie: średnie o profilu techniczno-budowlanym

  • Umiejętność pracy na komputerze i obsługi urządzeń biurowych,

  • Sprawna umiejętność posługiwania sie programami Microsoft Word i Excel,

  • Umiejętność pracy w zespole,

  • Komunikatywność i umiejętność rozmów z petentami,

  • Wysoka kultura osobista,

  • Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, dobra organizacja pracy,

  • Prawo jazdy kategorii "B"

  • uprawnienia budowlane

  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego

  • Korzystanie z pełni praw publicznych

  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


Wymagania dodatkowe



  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań, w administracji państwowej lub samorządowej,

  • Znajomość przepisów: prawa budowlanego, postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji, służby cywilnej,

  • Umiejętność edycji i redagowania pism,

  • Kreatywność, odporność na stres, umiejętność samokształcenia,


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."