Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdwinie
Inspektor nadzoru budowlanego
Opis stanowiska
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu oraz w terenie (w obrębie powiatu), kierowanie samochodem służbowym,
- kontakt z interesantem,
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, kserokopiarka, skaner, fax,
- praca siedząca - przy komputerze powyżej 4 godz.,
- urząd usytuowany na piętrze II, brak windy, oświetlenie sztuczne i naturalne, toalety niedostosowane dla osób niepełnosprawnych,
- praca nie jest: w systemie zmianowym, w porze nocnej, wymagająca wysiłku fizycznego.
Zakres zadań
- Obsługuje sposobem tradycyjnym jak i elektronicznie rejestry, korespondencję i sprawy w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
- Weryfikuje dokumentację otrzymywaną przez urząd,
- Prowadzi postępowania i przygotowywuje projekty postanowień i decyzji administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
- Przyjmuje interesantów i udziela im wyjaśnień,
- Prowadzi postępowania egzekucyjne wynikające z wydanych wcześniej decyzji administracyjnych,
- Prowadzi postępowania w trybie skargowym, przygotowywuje projekty odpowiedzi na skargi obywateli,
- Bierze udział w kontrolach, dotyczących obiektów budowlanych oraz robót budowlanych
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie o profilu techniczno-budowlanym
- Umiejętność pracy na komputerze i obsługi urządzeń biurowych,
- Sprawna umiejętność posługiwania sie programami Microsoft Word i Excel,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywność i umiejętność rozmów z petentami,
- Wysoka kultura osobista,
- Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, dobra organizacja pracy,
- Prawo jazdy kategorii "B"
- uprawnienia budowlane
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań, w administracji państwowej lub samorządowej,
- Znajomość przepisów: prawa budowlanego, postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji, służby cywilnej,
- Umiejętność edycji i redagowania pism,
- Kreatywność, odporność na stres, umiejętność samokształcenia,
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."