Nazwa pracodawcy:
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Data dodania:
2024-12-20

Nr referencyjny:
9417841pra

Miejsce pracy:
Polska, Łódź

Kontakt:

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Specjalista

Opis stanowiska

Warunki pracy

kilka razy w miesiącu: kontrahenci Urzędu w celu wyjaśnienia rozbieżności w ewidencji rozrachunków



kilka razy w roku:  inne jednostki administracji publicznej w celu rozwiązania bieżących problemów i wątpliwości związanych z ewidencją księgową oraz klasyfikacją budżetową



Praca w stresie pod presją czasu. Wykonywanie zadań obarczonych ryzykiem wystąpienia błędów skutkujących narażeniem jednostki na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych lub nierzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowych



 Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach.

Zakres zadań

  • obsługa księgowa rachunków bankowych Urzędu oraz sporządzanie poleceń przelewu w systemie bankowości elektronicznej
  • kontrola formalno-rachunkowa dokumentacji finansowo–księgowej, dekretacja dokumentów oraz ewidencja dowodów księgowych w systemie finansowo-księgowym
  • sporządzanie dokumentacji finansowej w zakresie spraw związanych z prowadzoną ewidencją oraz współpraca z komórkami merytorycznymi w tym zakresie. Rejestracja wniosków o wyrażenie zgody na realizację zamówienia publicznego oraz projektów umów, sporządzanie i księgowanie wewnętrznych dowodów księgowych dotyczących zaangażowania wydatków budżetowych, wynikających z zawartych umów oraz innych zdarzeń gospodarczych według potrzeb oraz wystawianie i księgowanie dowodów wewnętrznych stanowiących
  • sporządzanie sprawozdań, rozliczeń i raportów, w zakresie spraw związanych z prowadzoną ewidencją
  • uzgadnianie zapisów analitycznych i syntetycznych na kontach oraz analiza kartotek wydatków
  • realizacja obowiązku przedkładania danych w zakresie sprawozdawczości budżetowej, finansowej i dokumentacji planistycznej w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa – TREZOR 3.0.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego praca/staż w obszarze finansowo-księgowym



  • znajomość klasyfikacji budżetowej oraz przepisów z zakresu rachunkowości i zasad rachunkowości budżetowej. Umiejętność obsługi programów biurowych w tym w szczególności edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego. Dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy zespołowej, dobra organizacja pracy własnej, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu rachunkowości
  • znajomość programów z zakresu obsługi finansowo – księgowej
  • praca/staż w obszarze finansowo – księgowym w administracji publicznej

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."