Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Opis stanowiska
Cała Polska (zdalnie)
- Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat.
- Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja.
- Wymagania techniczne dla pracy zdalnej:
- Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
Wymagania
- Praca dla jednej z topowych marek światowych.
- Współpraca z zespołem ponad 1200 specjalistów.
- Zastosowanie nowoczesnych technologii w obszarze Customer Experience (CX).
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1).
- Umiejętności komputerowe.
- Dobre zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
- Wynagrodzenie: 6500 zł brutto + premie do 2000 zł.
- Elastyczne formy pracy: zdalna, hybrydowa, lub stacjonarna (zależnie od projektu).
- Kompleksowe szkolenie wstępne i bieżące wsparcie.
- Możliwości awansu: 50% wyższych stanowisk obsadzanych przez wewnętrznych pracowników.
- Program poleceń pracowniczych z nagrodą do 3000 zł.
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku, zniżki.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."