Nazwa pracodawcy:
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Data dodania:
2024-12-20

Nr referencyjny:
9418831pra

Miejsce pracy:
Polska, Gdańsk
województwo: pomorskie

Kontakt:

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Opis stanowiska
Cała Polska (zdalnie)



Zadania:


  • Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat.

  • Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja.

  • Wymagania techniczne dla pracy zdalnej:

  • Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).


Wymagania
Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności:


  • Praca dla jednej z topowych marek światowych.

  • Współpraca z zespołem ponad 1200 specjalistów.

  • Zastosowanie nowoczesnych technologii w obszarze Customer Experience (CX).


Oczekiwania:


  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1).

  • Umiejętności komputerowe.

  • Dobre zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.


Oferujemy
Oferujemy:


  • Wynagrodzenie: 6500 zł brutto + premie do 2000 zł.

  • Elastyczne formy pracy: zdalna, hybrydowa, lub stacjonarna (zależnie od projektu).

  • Kompleksowe szkolenie wstępne i bieżące wsparcie.

  • Możliwości awansu: 50% wyższych stanowisk obsadzanych przez wewnętrznych pracowników.

  • Program poleceń pracowniczych z nagrodą do 3000 zł.

  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku, zniżki.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."