Jutro Medical Sp z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Wymagania
- Opieka nad pacjentem w placówce:Weryfikacja tożsamości pacjentów i zarządzanie wizytami w systemie
- Rejestracja wizyt
- Zbieranie deklaracji, dokumentacji medycznej oraz upoważnień pacjentów
- Wsparcie pacjentów w aplikacji:Pomoc w instalacji i obsłudze aplikacji
- Informowanie o funkcjonalności aplikacji i oferowanych usługach
- Informowanie pacjentów o ofercie:Przedstawianie oferty naszej placówki oraz dostępnych usług (stacjonarnie i telemedycznie)
- Obsługa korespondencji:Przyjmowanie i zarządzanie korespondencją
- Dostępność do pracy od poniedziałku do piątku, min. 20/25 godzin tygodniowo
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
- Asertywność i empatia
- Znajomość obsługi komputera
- Sumienność i dokładność
- Doświadczenie w pracy w placówce medycznej z kontraktem NFZ
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania przychodni POZ
Oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego w innowacyjnym środowisku medycznym
- Pracę w elastycznym systemie godzinowym
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."