AsstrA Polska sp. z o.o.
Customer Manager
Opis stanowiska
- Pozyskiwanie nowych oraz rozwijanie współpracy z istniejącymi klientami zgodnie ze strategicznym planem firmy;
- Analiza potrzeb klientów;
- Negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie ofert;
- Organizowanie spotkań B2B;
- Ustalanie wszelkich szczegółów dotyczących wstępnych sprzedaży (warunki współpracy, współdziałanie, zarządzanie dokumentacją);
- Realizacja celów KPI
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w sprzedaży B2B w międzynarodowej firmie logistycznej;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 oraz niemieckiego lub francuskiego w stopniu komunikatywnym;
- Wiedza z zakresu spedycji i transportu.
Oferujemy
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym i dynamicznym środowisku;
- Indywidualny plan wdrożenia oraz opieka mentora;
- Okres próbny: 3 miesiące;
- Godziny pracy: 08:00 – 16:00;
- Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym;
- Wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne;
- Wynagrodzenie uzgadniane bezpośrednio z managerem rekrutującym;
- Szwajcarskie wakacje dla najlepszych pracowników.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."