Nazwa pracodawcy:
AsstrA Polska sp. z o.o.

Data dodania:
2024-12-21

Nr referencyjny:
9419860pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

AsstrA Polska sp. z o.o.

Customer Manager

Opis stanowiska
Główne obowiązki:


  • Pozyskiwanie nowych oraz rozwijanie współpracy z istniejącymi klientami zgodnie ze strategicznym planem firmy;

  • Analiza potrzeb klientów;

  • Negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie ofert;

  • Organizowanie spotkań B2B;

  • Ustalanie wszelkich szczegółów dotyczących wstępnych sprzedaży (warunki współpracy, współdziałanie, zarządzanie dokumentacją);

  • Realizacja celów KPI


Wymagania
Czego oczekujemy:


  • Minimum rok doświadczenia w sprzedaży B2B w międzynarodowej firmie logistycznej;

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 oraz niemieckiego lub francuskiego w stopniu komunikatywnym;

  • Wiedza z zakresu spedycji i transportu.


Oferujemy
Oferujemy:


  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym i dynamicznym środowisku;

  • Indywidualny plan wdrożenia oraz opieka mentora;

  • Okres próbny: 3 miesiące;

  • Godziny pracy: 08:00 – 16:00;

  • Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym;

  • Wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne;

  • Wynagrodzenie uzgadniane bezpośrednio z managerem rekrutującym;

  • Szwajcarskie wakacje dla najlepszych pracowników.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."