Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Legnicy
Księgowy
Opis stanowiska
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa
Zakres zadań
- pełna obsługa finansowo-księgowa Inspektoratu
- prowadzenie rachunkowości Inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
- opracowywanie i realizacja planu finansowego Inspektoratu oraz sprawozdań z realizacji budżetu i analiz finansowo-księgowych
- sporządzanie sprawozdawczości finansowej i budżetowej
- realizacja zadań związanych z gospodarką materiałową i inwentarzową
- prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej, ubezpieczeniowej oraz związanej z pracowniczymi planami kapitałowymi
- sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych związanych z zajmowanym stanowiskiem pracy
- inne zadania zlecone przez kierownika jednostki
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
- Wykształcenie: wyższe Wykształcenie wyższe przy spełnieniu jednego z poniższych kryteriów: 1) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości lub 2) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości lub 3) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub 4) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów
- Doświadczenie zawodowe Praca na stanowisku o podobnym zakresie zadań w jednostce sektora finansów publicznych
- Znajomość zasad rachunkowości budżetowej
- Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych, znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych
- Znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Znajomość ustawy Kodeks pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych
- Wmiejętność biegłej obsługi komputerowych programów biurowych, finansowo-księgowych i kadrowych (Płatnik, Bestia)
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
- Komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."