Nazwa pracodawcy:
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Data dodania:
2024-12-22

Nr referencyjny:
9420070pra

Miejsce pracy:
Polska, Łódź

Kontakt:

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Inspektor

Opis stanowiska

Warunki pracy

czynniki uciążliwe: wysiłek fizyczny, praca w terenie.



Kontakty zewnętrzne:



kilka razy w tygodniu: odbiorcy i dostawcy usług, pracownicy Punktów Obsługi Klienta.



Inne: duży wysiłek fizyczny dotyczący przenoszenia kontenerów i sprzętów, paczek z materiałami biurowymi i baniaków z wodą mineralną, duża odpowiedzialność za powierzony majątek i prowadzone ewidencje, wyjazdy do Punktów Obsługi Klienta (Sieradz, Skierniewice, Piotrków Trybunalski oraz TPP w Bełchatowie, Kutnie, Tomaszowie Mazowieckim i Radomsku).

Zakres zadań

  • prowadzenie wydziałowych ksiąg inwentarzowych środków trwałych i pozostałych środków trwałych w celu bieżącej aktualizacji ewidencji stanu środków w Wydziale. Uzgadnianie stanu majątkowego (ewidencyjnego) i oklejanie nowo przyjętego majątku kodami kreskowymi;
  • aktualizowanie kart spisu inwentarza. Przekazywanie wykazu mienia, który zmienił lokalizację lub użytkownika. Prowadzenie imiennych kart osobistego wyposażenia;
  • przygotowywanie rocznego projektu planu zamówień celem zapewnienia funkcjonowania Wydziału. Prowadzenie postępowań celem zakupu materiałów i usług (przygotowywanie wniosków o wyrażenie zgody na realizację zamówienia oraz opisów przedmiotu zamówienia);
  • nadzór techniczny nad urządzeniami zapewniającymi pracę Wydziału. Przekazywanie do serwisowania i wybrakowania urządzeń. Sporządzanie wykazu mienia do likwidacji. Odbieranie, potwierdzanie wyposażenia wydziału. Planowanie ustawiania mebli i urządzeń w pomieszczeniach służbowych. Zgłaszanie usterek do działu technicznego;
  • zaopatrywanie komórek organizacyjnych Wydziału w sprzęt informatyczny i biurowy (materiały biurowe np. tonery i papier) w celu zapewniania ciągłości funkcjonowania Wydziału. Zamawianie, pobieranie i rozdzielanie pracownikom materiałów biurowych, druków ścisłego zarachowania oraz materiałów wyposażenia pracowników (woda, herbata, środki czystości). Zamawianie i ewidencjonowanie pieczątek Wydziałowych. Zamawianie i rozliczanie biletów komunikacji miejskiej;
  • weryfikacja faktur i opis pod względem merytorycznym w celu potwierdzenia prawidłowości realizacji operacji gospodarczych dotyczących Wydziału. Odbiór zakupionych i serwisowanych urządzeń i materiałów;
  • prowadzenie spisów inwentaryzacyjnych i udział w komisjach inwentaryzacyjnych. Prowadzenie korespondencji z oferentami i udzielanie wyjaśnień podczas kontroli z zakresu realizowanych czynności;
  • koordynator ewakuacji w Wydziale i tworzenie dokumentu ”szacowanie ryzyka wydziałowego”.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca/staż w administracji
  • umiejętność stosowania przepisów w praktyce, w tym przepisów dot. zamówień publicznych, praca w zespole, radzenie sobie w sytuacjach stresowych, poruszania się w środowisku informatycznym.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • uprawnienia prowadzenia magazynu lub ewidencji środków trwałych;
  • obsługa programu biurowego: arkusz kalkulacyjny;
  • doświadczenie w prowadzeniu spisów inwentaryzacyjnych;
  • doświadczenie w prowadzeniu magazynu;
  • doświadczenie w zakresie prac administracyjno-gospodarczych.

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."