Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Starszy specjalista
Opis stanowiska
Warunki pracy
- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją,
- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Nadzoruje bieżącą eksploatację systemów informatycznych, w tym: na bieżąco rozwiązuje problemy użytkowników oraz właścicieli danych aplikacji informatycznych, przeprowadza analizy błędów i niezgodności w działaniu oraz proponuje rozwiązania na zaistniałe problemy i zagrożenia.
- Współpracuje z wykonawcami usług zamawianych przez Ministerstwo Sprawiedliwości w zakresie systemów informatycznych, w tym wykonuje prace związane z prawidłowym działaniem systemu oraz zgłasza do wykonawcy aplikacji napotkane błędy w systemie i reklamacje przygotowanych poprawek.
- Wdraża i instaluje nowe wersje systemów oraz zarządza wersjami aplikacji poprzez prowadzenie ich ewidencji w celu dostarczenia użytkownikom nowych funkcjonalności aplikacji lub naprawy zgłoszonych błędów.
- Wykonuje zadania projektowe i wdrożeniowe, w tym opracowuje i przygotowuje we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Sprawiedliwości specyfikacje istotnych warunków zamówienia na systemy informatyczne.
- Samodzielnie opracowuje testy dla systemów oraz koordynuje i prowadzi testy systemów w celu zapewnienia zgodności systemu ze zdefiniowanymi wymaganiami funkcjonalnymi oraz obowiązującymi przepisami prawnymi.
- Tworzy i wdraża nowe oraz stale doskonali istniejące procedury i standardy dotyczące utrzymania aplikacji informatycznych.
- Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Sprawiedliwości, innymi wydziałami departamentu oraz przedstawicielami innych instytucji i organów administracji publicznej w sprawach związanych z systemami informatycznymi i rejestrami państwowymi używanymi do realizacji zadań publicznych, w celu zapewnienia interoperacyjności oraz wymiany danych i informacji pomiędzy systemami informatycznymi.
- Uczestniczy w pracach komisji przetargowych, w celu realizacji zamówień publicznych na systemy informatyczne wspierające pracę Ministerstwa Sprawiedliwości lub jednostek organizacyjnych resortu sprawiedliwości.
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administrowaniu systemami informatycznymi
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
- Wiedza z zakresu administrowania systemami informatycznymi, w tym wiedza z zakresu infrastruktury, systemów operacyjnych i systemów bazodanowych
- Wiedza z zakresu zarządzania zadaniami IT
- Otwartość na zmiany, komunikacja, asertywność, pozytywne podejście do klienta, identyfikacja z misją urzędu, zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, radzenie sobie z presją
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Certyfikat ITIL na poziomie Foundation
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."