Concentrix
Travel Advisor with Turkish
Opis stanowiska
- Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound).
- Working with confidential customer information and treating it sensitively.
- Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
Wymagania
- Turkish language skills (C1 level) and English (min. B2 level)
- Availability to work flexible hours, sometimes on weekends and local public holidays.
- Previous experience in customer service/call center/tourism industry/airline industry is preferred.
Oferujemy
- Modern workplace in the heart of Katowice.
- Team-building events.
- Fully paid training to prepare you for direct contact with customers.
- Team leader support at every stage of cooperation.
- Work with friends - the opportunity to receive a bonus for referring friends.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."