Contact Center Sp. z o.o.
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim
Opis stanowiska
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów.
- Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
Wymagania
- Znajomości języka holenderskiego na poziomie C1/C2 – swobodna komunikacja z klientami zagranicznymi to podstawa.
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Gotowości do pracy od poniedziałku do piątku
- Odpowiedzialności, sumienności i chęci zdobywania nowych umiejętności.
- Ambicji i zaangażowania w rozwój w strukturach lidera branży finansowej.
Oferujemy
- Profesjonalne szkolenie wstępne oraz regularne sesje doszkalające.
- Wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta, która wzbogaci Twoje CV.
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy.
- Benefity, w tym kartę Multisport i dofinansowanie opieki medycznej.
- Przyjazną atmosferę pracy – dołączysz do zgranego zespołu, w którym cenimy współpracę i rozwój.
- Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowej firmie będącej liderem w branży finansowej.
- Otwieramy przed Tobą realne możliwości rozwoju zawodowego.
Gotowy/a na nowe wyzwania?
Nie zwlekaj – aplikuj już teraz i rozpocznij swoją karierę w naszym zespole!
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."