Concentrix
Doradca klienta z językiem polskim
Opis stanowiska
- Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email).
- Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
- Efektywne rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
Wymagania
- Biegłość w języku polskim (min. C1) i angielskim (B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
- Wysoka dbałość o szczegóły i dobre zdolności organizacyjne.
- Umiejętności analityczne i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i dostosowywania się do zmian technologicznych.
- Doświadczenie w obsłudze klienta w branży luksusowej.
- Znajomość systemów CRM.
Oferujemy
- Płatne szkolenie i wsparcie na start.
- Bezpośrednie wsparcie lidera zespołu.
- Umowę zlecenie.
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
- Imprezy integracyjne dla zespołu.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."