Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu
Kontroler weterynaryjny
Opis stanowiska
Warunki pracy
- Praca w siedzibie Inspektoratu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 oraz w terenie - obszar Powiatu wałeckiego,
- Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego,
- Obsługa klienta,
- Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku, wyposażone w sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe,
- W budynku podjazd i winda, pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno sanitarne nie przystosowane dla osób ze znaczną niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych, w tym przeprowadzanie kontroli i sporządzanie dokumentacji
- rozpoznawanie i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt na terenie powiatu
- realizacja harmonogramów badań monitoringowych oraz bieżąca kontrola chorób zakaźnych zwierząt
- pobieranie prób w terenie w ramach rozpoznawania i monitoringu chorób zakaźnych zwierząt
- kontrola chowu i hodowli zwierząt oraz prowadzenie rejestru gospodarstw , w których utrzymuje się zwierzęta gospodarskie
- prowadzenie i aktualizacja rejestru podmiotów nadzorowanych w celu ich ewidencjonowania
- przygotowanie i aktualizacja planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych
- przygotowanie decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie lub wyższe weterynaryjne lub inne z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej np. zootechniczne, rolnicze lub pokrewne
- posiadanie prawa jazdy kategorii B
- znajomość KPA i zasad funkcjonowania Inspekcji Weterynaryjnej
- znajomość aktualnych krajowych i unijnych przepisów weterynaryjnych z zakresu ochrony zdrowia oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
- W związku z tym, iż w Korpusie Służby Cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."