Nazwa pracodawcy:
KGL S.A.

Data dodania:
2024-12-24

Nr referencyjny:
9422494pra

Miejsce pracy:
Polska, Czosnów
województwo: mazowieckie

Kontakt:

KGL S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska
Opis stanowiska:


  • Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy.

  • Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw.

  • Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami.

  • Nadzór nad płatnościami Klientów i spływem należności.

  • Współpraca z Działem Handlowym, Planowania Produkcji, Logistyki oraz Reklamacji.

  • Przestrzeganie warunków współpracy ustalonych z Klientami.


Wymagania
Wymagania:


  • Wykształcenie minimum średnie.

  • Co najmniej kilkumiesięczne doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.

  • Umiejętność rozwiązywania problemów.

  • Umiejętność efektywnego komunikowania się i budowania relacji.

  • Łatwość w obsłudze programów i rozwiązań informatycznych stosowanych do zarządzania współpracą z klientami.

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.


Oferujemy
Oferujemy:


  • Premię kwartalną.

  • Prywatną opiekę medyczną Medicover.

  • Kartę Multisport.

  • Ubezpieczenie grupowe PZU..

  • Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."