KGL S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska
- Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy.
- Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw.
- Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami.
- Nadzór nad płatnościami Klientów i spływem należności.
- Współpraca z Działem Handlowym, Planowania Produkcji, Logistyki oraz Reklamacji.
- Przestrzeganie warunków współpracy ustalonych z Klientami.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie.
- Co najmniej kilkumiesięczne doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Umiejętność efektywnego komunikowania się i budowania relacji.
- Łatwość w obsłudze programów i rozwiązań informatycznych stosowanych do zarządzania współpracą z klientami.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Oferujemy
- Premię kwartalną.
- Prywatną opiekę medyczną Medicover.
- Kartę Multisport.
- Ubezpieczenie grupowe PZU..
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."