Polskie Koleje Państwowe S.A.
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Opis stanowiska
- bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca,
- udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach,
- udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta,
- przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów,
- pomoc osobom z niepełnosprawnościami lub o ograniczonej sprawności ruchowej, reagowanie w trudnych sytuacjach.
Wymagania
- biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie,
- znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1),
- mile widziana będzie znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego,
- dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta,
- nastawienia na wysoką jakość i skuteczność obsługi,
- umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności,
- umiejętności rozwiązywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych,
- wysokiej kultury osobistej oraz nastawienia na pomoc klientom,
- dobrej znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Oferujemy
- miłą atmosferę pracy,
- dobrą lokalizację miejsca pracy,
- pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik,
- terminową wypłatę świadczeń,
- umowę zlecenie,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."