AURA HERBALS sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta B2B
Opis stanowiska
- kompleksowa obsługa klientów B2B (w języku angielskim i polskim)
- wprowadzanie do systemu zamówień i przygotowywanie dokumentów sprzedażowych
- koordynacja procesów związanych z realizacją zamówienia
- ścisła współpraca z różnymi działami firmy w celu bieżącej realizacji zadań
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych i zapewnienie wysokiego standardu ich rozwiązywania
- wsparcie Działu Handlowego w realizacji jego celów
- aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy
Wymagania
- minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze polskich i zagranicznych klientów B2B
- komunikatywność – otwartość oraz umiejętność jasnego i zrozumiałego przekazywania informacji, umiejętność pracy w zespole;
- wykształcenie min. średnie
- znajomość Google Drive/ pakietu MS Office;
- komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie
- umiejętność priorytetyzacji zadań
- bardzo dobra organizacja pracy, analityczne myślenie, podzielność uwagi, kojarzenie faktów, dokładność w wykonywaniu zadań
- znajomość programów typu ERP i CRM
- znajomość branży suplementów diety
Oferujemy
- umowa o pracę;
- praca w godzinach 7.00- 15.00 w dobrze skomunikowanej lokalizacji (w pobliżu przystanku PKM Matarnia)
- dofinansowanie karty Multisport;
- dofinansowanie do ubezpieczenia i prywatnej opieki lekarskiej;
- dofinansowanie do okularów korekcyjnych;
- gwarancja rozwoju osobistego i zawodowego, nabywanie nowej wiedzy, dostęp do kursów i szkoleń branżowych;
- rabat pracowniczy na produkty Aura Herbals
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."