Nazwa pracodawcy:
Harmony New Energy Auto Service Poland Sp. z o.o.

Data dodania:
2024-12-25

Nr referencyjny:
9422776pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa, Centrum
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Harmony New Energy Auto Service Poland Sp. z o.o.

Recepcjonista / Recepcjonistka do Salonu

Opis stanowiska
start pracy od zaraz


Zakres obowiązków


  • Obsługa Klientów: Powitanie klientów w salonie i wstępne konsultacje, oraz kierowanie ich do odpowiednich pracowników sprzedaży.

  • Zarządzanie Wizytami: Rejestracja wizyty klientów, koordynacja harmonogramu salonu i dbanie o poprawność danych klientów.

  • Obsługa Telefonów i E-maili: Odbieranie połączeń telefonicznych i ich przekierowanie do odpowiednich działów. Obsługa skrzynki e-mail i codziennej korespondencji od klientów.

  • Zarządzanie Dokumentami: Pomoc w organizacji i archiwizacji dokumentów salonu oraz w wykonywaniu innych zadań biurowych.

  • Utrzymanie Salonu: Dbanie o czystość i porządek recepcji oraz stref dla klientów, tak aby zapewnić wysoki standard i komfortowe warunki.

  • Promocja Marki: Znajomość podstawowych informacji o firmie i jej usługach i produktach.

  • Rejestracja Danych: Prowadzenie ewidencji danych klientów oraz prowadzenie ewidencji wizyt, wspierając w ten sposób działy marketingu i sprzedaży.

  • Wsparcie Wydarzeń: Pomoc w planowaniu i przygotowaniu eventów oraz aktywności skierowanych do klientów w salonie.


Wymagania
Nasze wymagania


  • Wykształcenie: Świadectwo ukończenia szkoły średniej lub wyższe; preferowane wykształcenie z zakresu zarządzania biznesem lub pokrewnych dziedzin.

  • Znajomość języków: Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego.

  • Umiejętności komunikacyjne: Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, zdolność do interakcji z klientami i odpowiadania na zapytania.

  • Orientacja na obsługę klienta: Ciepłe, proaktywne i uprzejme podejście, z silnymi umiejętnościami obsługi klienta.

  • Umiejętności organizacyjne: Zdolność do efektywnego zarządzania codziennymi zadaniami i skutecznego wykonywania wielu zadań jednocześnie.

  • Umiejętności biurowe: Biegłość w obsłudze MS Office i innych standardowych programów biurowych.

  • Wygląd profesjonalny: Schludny i profesjonalny wygląd, umiejętność zarządzania czasem i profesjonalne podejście do obowiązków.

  • Doświadczenie: Preferowane wcześniejsze doświadczenie na stanowisku recepcyjnym lub w obsłudze klienta, jednak mile widziani są również wyróżniający się absolwenci bez doświadczenia.

  • Godziny pracy: Wymagana elastyczność w pracy zmianowej.


Mile widziane


  • Znajomość języka chińskiego.

  • Ważne prawo jazdy kat. B.


Oferujemy
Benefity


  • Pozytywne środowisko pracy z możliwościami rozwoju kariery.

  • Kompleksowe szkolenie wprowadzające, zapewniające płynny start.

  • Karnet na siłownię multisportową.

  • Prywatna opieka zdrowotna.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."