Nazwa pracodawcy:
BNP Paribas Bank Polska S.A.

Data dodania:
2024-12-26

Nr referencyjny:
9423286pra

Miejsce pracy:
Polska, Kłodzko
województwo: dolnośląskie

Kontakt:

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

Opis stanowiska
Zakres obowiązków:


  • Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale

  • Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej

  • Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży)

  • Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji

  • Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale

  • Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy)

  • Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów

  • Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach  

  • Aktywne pozyskanie nowych Klientów

  • Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań

  • Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale

  • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji

  • Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów

  • Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego


Wymagania
Wymagania:


  • Wykształcenie wyższe

  • Staż pracy w bankowości minimum 2 lata

  • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych

  • Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej

  • Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej

  • Znajomość przepisów i procedur bankowych

  • Znajomość aplikacji bankowych

  • Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży


Mile widziana:


  • Znajomość bankowej oferty produktowej

  • Umiejętność prowadzenia szkoleń

  • Znajomość języka angielskiego


Oferujemy
Oferujemy:


  • Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją

  • Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia, wieku czy poziomu sprawności

  • Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat

  • Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników

  • Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń

  • Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."