Nazwa pracodawcy:
Rehasport

Data dodania:
2025-01-03

Nr referencyjny:
9431212pra

Miejsce pracy:
Polska, Poznań, Górecka 30
województwo: wielkopolskie

Kontakt:

Rehasport

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta (Call Center)

Opis stanowiska
Opis stanowiska


  • Wysokie umiejętności interpersonalne, entuzjazm, wysoką kulturę osobistą, a także wzorową polszczyznę,

  • Wykazuje inicjatywę, szybko się uczy, doskonale organizuje swoją pracę, jest dokładna i sumienna, 

  • Jest odpowiedzialna i zaangażowana,

  • Biegle obsługuje komputer (w szczególności pakiet MS Office),

  • Zna język angielski.


Wymagania
Wymagania


  • Telefoniczny kontakt z pacjentami,

  • Prezentowanie oferty kliniki,

  • Koordynacja wizyt,

  • Obsługa systemów informatycznych,

  • Przygotowywanie dokumentacji Pacjenta,

  • Koordynacja terminarzy przyjęć lekarskich,

  • Współpraca z zespołem medycznym.


Oferujemy Oferujemy

  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • Możliwość nauki i rozwoju zawodowego,

  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, pakietu Medicover Sport, pakietu medycznego,

  • Umowę o pracę na pełen etat (system zmianowy w  godzinach  7:30 -20:30),

  • Stabilne zatrudnienie.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."