AGATA Spółka Akcyjna
Serwisant Działu Reklamacji
Opis stanowiska
- Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji;
- Sporządzanie dokumentacji serwisowej;
- Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Wymagania
- Umiejętności z zakresu prostego montażu i napraw mebli;
- Prawo jazdy kat. B - dyspozycyjności do częstych wyjazdów do klientów;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych;
- Mile widziane doświadczenie w branży meblowej.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- Premia retencyjna;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."