Nazwa pracodawcy:
TRIBE Krakow Old Town

Data dodania:
2025-01-03

Nr referencyjny:
9431086pra

Miejsce pracy:
Polska, Kraków
województwo: małopolskie

Kontakt:

TRIBE Krakow Old Town

Kierownik Obsługi Pięter

Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków

Zostań ambasadorem odważnej i lifestylowej marki TRIBE! W TRIBE jesteśmy czymś więcej niż tylko hotelem – jesteśmy postępem i żywą społecznością, gdzie kreatywność, innowacyjność, design oraz pasja łączą się, aby stworzyć przyszłość gościnności już teraz. Gotowy, aby napisać kolejną część Twojej historii z TRIBE? Pełnij funkcję lidera dla zespołu obsługi pięter. Twórz relacje, dąż do doskonałości, inspiruj i wspieraj, kwestionuj status quo, bądź wyraźny i zaangażowany. Nie bój się przekraczać granic, wprowadzaj nowe pomysły, usprawniaj procesy i napędzaj inicjatywy, które wyróżnią Cię na krakowskiej scenie hotelarskiej. Dołącz do nas, stań się częścią dynamicznego zespołu pre-openingowego i bądź pierwoszplanowym ogniwem głośnego otwarcia TRIBE!
Chcesz wiedzieć więcej o pokojach TRIBE?
Misją pokoi TRIBE jest obietnica gościnności na najwyższym poziomie. W TRIBE dostarczamy wszystko to, czego potrzebują współcześni podróżnicy. Uważamy, że głównym zadaniem pokoju hotelowego jest zapewnienie możliwości spokojnego odpoczynku i komfortowego snu. Nasze pokoje to prywatne sanktuaria, w których nasi goście zasługują na relaks. Dlatego stawiamy na prostotę, którą dopełniamy wystrojem wnętrz na światowym poziomie. No i dorzucamy kilka szałowych dodatków. Designerski fotel zaprojektowany przez Toma Dixona jest jednym z nich. Krzesła, lustra i elementy dekoracyjne są autorstwa Muuto. Pokoje TRIBE są idealnym przykładem przystępnego luksusu. Są kompaktowych rozmiarów, ale autorskie łóżka TRIBE, które w nich znajdziemy (psst... jeden z naszych powodów do dumy), są klasy porównywalnej z hotelami 5-gwiazdkowymi. Luksusowe kosmetyki od Kevin Murphy są z kolei ukłonem w stronę australijskiego dziedzictwa TRIBE. Oczywistym dla nas było, aby wyposażyć każdy z pokoi w wysokiej jakości suszarkę do włosów, ekspres do kawy Nespresso, czajnik z wyborem herbat, lodówkę, sejf oraz parownicę. Duże 55-calowe telewizory z wbudowanym Chromecast pozwolą z kolei odprężyć się przy ulubionych filmach i serialach.


Wymagania
Nasze wymagania


  • Jesteś charyzmatycznym liderem, który przewodzi zespołowi, efektywnie się komunikuje i motywuje.

  • Masz kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu działem obsługi pięter, a perfekcyjna czystość jest twoją obsesją.

  • Trendy segmentu lifestyle i premium nie są Ci obce, jesteś skrupulatny i zorientowany na detale.

  • Masz doświadczenie w procesach rekrutacyjnych i potrafisz tworzyć efektywne zespoły.

  • Posiadasz umiejętności w zakresie planowania, zarządzania i organizacji pracy własnej oraz zespołu.

  • Samodzielnie rozwiązujesz napotykane wyzwania i podejmujesz trafne decyzje.

  • Jesteś kreatywny, a hotelarstwo jest twoją pasją.

  • Komunikatywnie posługujesz się językiem polskim i angielskim.

  • Doświadczenie w zakresie pre-openingu oraz openingu hotelu będzie dodatkowym atutem.


Oferujemy
To oferujemy


  • Stabilne warunki zatrudnienia w największej sieci hotelowej.

  • Premie półroczne, dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świąteczne.

  • Prywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę Multisport.

  • Spotkania integracyjne.

  • Obiady pracownicze.

  • Możliwość rozwoju zawodowego.

  • Karty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecie.

  • Program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."