Mercure Gdynia Centrum
Inspektor obsługi pięter (K/M)
Opis stanowiska
Zapewnianie wysokiej jakości usług Służby Pięter, kierowanie, nadzór i koordynację prac podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, szkolenie, ocenianie, doradzanie oraz dyscyplinowanie personelu, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu. Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia doskonałej jakości obsługi gości.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Rozumienie oczekiwań klientów,
- Umiejętność organizowania pracy zespołu, szkolenia i motywowania pracowników,
- Umiejętność pracy w dużym, wielokulturowym zespole,
- Dynamizm, dokładność i sumienność,
- Dyspozycyjność i zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu,
- Dobrą znajomość języka angielskiego,
- Jesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia w największej sieci hotelowej,
- Premie półroczne, dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świąteczne,
- Prywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę Multisport,
- Spotkania integracyjne,
- Obiady pracownicze,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Karty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecie,
- Program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."