Nazwa pracodawcy:
Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Data dodania:
2025-01-08

Nr referencyjny:
9436396pra

Miejsce pracy:
Polska, Jarosławiec (pow. sławieński,
województwo: zachodniopomorskie

Kontakt:

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Opis stanowiska
Opis stanowiska:


  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości,

  • organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,

  • nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,

  • kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,

  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,

  • organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,

  • dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),

  • zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,

  • weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów, redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu,

  • bieżące wspieranie Zarządu/Dyrektora w sprawach organizacyjnych i administracyjnych,

  • koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu/Dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,

  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w firmie,

  • przekazywanie właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd/Dyrekcję,

  • przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu/Dyrektorowi,

  • przygotowywanie i prowadzenie raportów, dokumentów, prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu/Dyrektora i jego gości,

  • zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,

  • udział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnych,

  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Przełożonego,

  • bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,


Wymagania
Wymagania:


  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,

  • status absolwenta kierunków studiów prawa, administracji, ekonomicznych, finansowych i pokrewnych,

  • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu,

  • wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu,

  • znajomości savoir-vivre'u biznesowego,

  • umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji,

  • bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,

  • komunikatywności, otwartości i umiejętności budowania relacji,

  • dokładności i rzetelności, umiejętności analitycznych i dbałości o wysoką jakość,

  • dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych.

  • umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów,

  • dyspozycyjność, zaangażowanie,

  • umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość,

  • logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,

  • przewidywanie,

  • filtrowanie informacji oraz ich źródeł.


Oferujemy
Oferujemy:


Zapewniamy mieszkanie służbowe
Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."