BAIC
Specjalista ds. części zamiennych
Opis stanowiska
- Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera,
- Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części zamiennych,
- Obsługa zamówień części zamiennych i akcesoriów,
- Aktualizacja materiałów/oferty handlowej w internetowym katalogu akcesoriów,
- Bieżąca obsługa zleceń reklamacyjnych na części zamienne.
Wymagania
- Min. 2 lata doświadczenia w branży automotive na podobnym stanowisku,
- Język angielski na poziomie B2,
- Biegła znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym naciskiem na MS Excel,
- Wyższe wykształcenie (mile widziane techniczne),
- Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy
- Pracę w strukturze importerskiej,
- Możliwość pracy w środowisku międzynarodowym,
- Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B),
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."