Concentrix
Konsultant ds. Podróży z Francuskim
Opis stanowiska
Opis stanowiska
- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w zakresie podróży premium.
- Doradzanie w sprawie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych.
- Wsparcie w zakupie biletów lotniczych i zarządzanie różnymi metodami płatności.
- Pomoc klientom w przypadku problemów z podróżami.
- Obsługa pasażerów przez rozmowy telefoniczne i czat.
- Budowanie i utrzymanie trwałych relacji z klientami.
Wymagania
Wymagania
- Biegłość w języku francuskim i angielskim na poziomie B2.
- Współpracujący i pomocny, entuzjastyczny, cierpliwy i otwarty.
- Umiejętność aktywnego słuchania i klarownej komunikacji.
- Precyzyjność i wysoka organizacja pracy.
- Dyspozycyjność do pracy w biurze w Warszawie.
- Możliwość rozpoczęcia pracy od 17 lutego.
Oferujemy
Oferujemy
- Zatrudnienie w wiodącej nordyckiej 5-gwiazdkowej linii lotniczej - SAS.
- Równe szanse dla wszystkich.
- Płatny, dwumiesięczny program szkoleniowy z wsparciem mentora.
- Międzynarodowe i różnorodne środowisko pracy.
- Inwestycję w rozwój zawodowy przez coaching i mentoring.
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."