Bakoma Sp. z o.o.
Kierownik ds. Marki
Opis stanowiska
- Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej dla dostępnych marek.
- Poszukiwanie okazji do rozwoju i innowacji produktów.
- Analiza rynku i danych konkurencyjnych.
- Tworzenie i wdrażanie rekomendacji na podstawie badań i analiz.
- Efektywne zarządzanie komunikacją marki, zapewnienie spójności i ustalanie priorytetów działań.
- Kooperacja z innymi działami, działanie jako ekspert i koordynator.
- Nadzór nad wprowadzaniem nowych inicjatyw i analiza ich skuteczności.
- Odpowiedzialność za wyniki finansowe marki (P&L).
- Zarządzanie zespołem projektowym i procesem rozwoju nowych produktów (NPD).
- Przygotowywanie analiz i raportów rynkowych.
- Monitorowanie efektywności działań marketingowych.
- Planowanie kampanii reklamowych.
Wymagania
- Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu marką lub produktem, mile widziane w sektorze FMCG.
- Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu marketingu.
- Profesjonalna znajomość narzędzi marketingowych.
- Umiejętność analitycznego myślenia i strategicznej oceny sytuacji rynkowej.
- Zdolności negocjacyjne,
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
- Dynamiczne i aktywne podejście do zadań.
- Dobra organizacja pracy, samodyscyplina.
- Biegła znajomość języka angielskiego oraz MS Office, szczególnie Excel.
Oferujemy
- Stałe zatrudnienie.
- Rozwój poprzez szkolenia i kursy.
- Opieka medyczna.
- Premie za osiągane wyniki.
- Narzędzia pracy takie jak laptop i telefon.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."