CFI Hotels Group
Pracownik Obsługi Hotelu
Opis stanowiska
- zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie gościom usług na najwyższym poziomie;
- wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy;
- meldowanie i wymeldowanie gości;
- naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży;
- przyjmowanie rezerwacji telefonicznych oraz mailowych;
- odpowiedzialność za jakość obsługi gości oraz budowanie długofalowych relacji.
Wymagania
- Znajomość technik sprzedaży.
- Preferowane doświadczenie z programem Fidelio.
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Dyspozycyjność oraz zdolność do pracy w zespole.
- Biegłość w języku polskim i angielskim.
Oferujemy
- Szkolenia wdrożeniowe.
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Umowa cywilno-prawna / o pracę, lub B2B.
- Wynagrodzenie z systemem bonusowym.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Rabaty dla pracowników i rodziny w hotelach CFI Hotels Group.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."