Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Specjalista
Opis stanowiska
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach oraz krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Realizuje obsługę merytoryczną i organizacyjną spotkań i działań Ministra do spraw Polityki Senioralnej oraz kierownictwa Departamentu.
- Organizuje spotkania, konferencje, wydarzenia w ramach pracy Departamentu, koordynuje ich przebieg i realizację.
- Zapewnia obsługę organizacyjną w zakresie spotkań o charakterze międzynarodowym Ministra ds. Polityki Senioralnej oraz kierownictwa Departamentu.
- Przygotowuje projekty pism na podpis Ministra do spraw Polityki Senioralnej i kierownictwa Departamentu.
- Przygotowuje projekty opinii, stanowisk oraz prezentacji w języku polskim i angielskim w zakresie wynikającym z właściwości Departamentu.
- Zapewnia obsługę komunikacyjną Ministra do spraw Polityki Senioralnej, w tym w mediach społecznościowych, we współpracy z Centrum Informacyjnym Rządu.
- Inicjuje i realizuje zadania związane z doskonaleniem funkcjonowania Departamentu.
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
- Powyżej roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Posiadanie wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, przepisów prawa: finansów publicznych (w szczególności dyscyplina finansów publicznych), dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych
- Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej jednego roku doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi wizyt, spotkań i konferencji
- Przeszkolenie z zakresu: ochrony danych osobowych,
- Wiedza z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych oraz funkcjonowania mediów społecznościowych
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."