Nazwa pracodawcy:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Data dodania:
2025-01-12

Nr referencyjny:
9442348pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Specjalista

Opis stanowiska

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.



Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach oraz krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi.



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Realizuje obsługę merytoryczną i organizacyjną spotkań i działań Ministra do spraw Polityki Senioralnej oraz kierownictwa Departamentu.
  • Organizuje spotkania, konferencje, wydarzenia w ramach pracy Departamentu, koordynuje ich przebieg i realizację.
  • Zapewnia obsługę organizacyjną w zakresie spotkań o charakterze międzynarodowym Ministra ds. Polityki Senioralnej oraz kierownictwa Departamentu.
  • Przygotowuje projekty pism na podpis Ministra do spraw Polityki Senioralnej i kierownictwa Departamentu.
  • Przygotowuje projekty opinii, stanowisk oraz prezentacji w języku polskim i angielskim w zakresie wynikającym z właściwości Departamentu.
  • Zapewnia obsługę komunikacyjną Ministra do spraw Polityki Senioralnej, w tym w mediach społecznościowych, we współpracy z Centrum Informacyjnym Rządu.
  • Inicjuje i realizuje zadania związane z doskonaleniem funkcjonowania Departamentu.

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, przepisów prawa: finansów publicznych (w szczególności dyscyplina finansów publicznych), dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej jednego roku doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi wizyt, spotkań i konferencji
  • Przeszkolenie z zakresu: ochrony danych osobowych,
  • Wiedza z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych oraz funkcjonowania mediów społecznościowych

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."