Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Pracownik administracyjny w Dziale Legislacji
Opis stanowiska
- opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych;
- redagowanie i aktualizacja bazy wewnętrznych aktów prawnych w systemie elektronicznym;
- przygotowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Rektora, Prorektorów, Kanclerza i Kwestora;
- obsługa administracyjna komisji dyscyplinarnych dla studentów i studentek oraz dla doktorantów i doktorantek, w tym ewidencja i archiwizacja wydawanych decyzji;
- przygotowywanie projektów decyzji wydawanych przez Rektora i Prorektora do spraw Kształcenia i Dydaktyki w indywidualnych sprawach osób studiujących oraz doktorantów i doktorantek.
Wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja);
- minimum 2 letnie doświadczenie w pracy o podobnym zakresie obowiązków;
- znajomość przepisów z zakresu szkolnictwa wyższego, działalności leczniczej, zasad techniki prawodawczej, Kodeksu postępowania administracyjnego;
- umiejętność analizowania i interpretacji przepisów prawa;
- chęć pozyskiwania wiedzy i rozwoju;
- umiejętność pracy w zespole;
- dobra organizacja pracy, terminowość, samodzielność, komunikatywność;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- odpowiedzialność, rzetelność i dokładność w realizowaniu zadań.
- znajomość systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjne benefity i świadczenia pracownicze.
- CV i list motywacyjny
- Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
(wzór formularza)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
(wzór oświadczenia).
Termin ważności oferty:
31.01.2025 r.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."