Murapol Venture Partner S.A.
Młodszy Kierownik Kontraktu
Opis stanowiska
- Wsparcie i bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Kontraktu i Kierownikiem Budowy
- Ofertowanie poszczególnych czynności budowlanych, poszukiwanie potencjalnych wykonawców, negocjowanie cen i warunków umowy z wykonawcą
- Bieżąca kontrola nad terminową realizacją inwestycji przez wykonawców oraz podejmowanie działań zapobiegawczych eliminujących potencjalne opóźnienia poprzez dywersyfikację wykonawców, reprymendy, pisma wzywające do przedstawienia harmonogramu naprawczego
- Raportowanie do Kierownika Kontraktu/Dyrektora Działu Realizacji Inwestycji
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego, związanych merytorycznie z zajmowanym stanowiskiem pracy, a nieujętych w niniejszym opisie
- Prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej budowy, dbałość o kompletność dokumentacji, bieżącą aktualizację oraz raportowanie do Prawnika
- Wsparcie dla Kierownika Kontraktu w zakresie organizowania, koordynowania i nadzorowania prac podwykonawców, w tym diagnozowanie sytuacji wymagających np. wprowadzenia wykonawstwa zastępczego, Opracowanie harmonogramu robót dla inwestycji
- Uzyskiwanie i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o Pozwolenie na Użytkowanie oraz gromadzenie dokumentacji dla Zarządcy w związku z przekazaniem zakończonej inwestycji
- Przekazanie inwestycji Zarządcy po zakończonej realizacji projektu
- Znajomość prawa budowlanego i umiejętność zastosowania jego przepisów w praktyce
- Prowadzenie uzgodnień z organami administracji publicznej, gestorami sieci, na dostawę mediów itp. pod nadzorem DRI lub KK
- Współpraca z KK i DRI w procesie Przygotowanie nowych inwestycji do uruchomienia
- Realizacja inwestycji zgodnie z Kamieniami Milowymi i budżetem poprzez ofertowanie i kontraktowanie zgodnie z harmonogramem i procedurami Grupy Murapol
Wymagania
- Studia I stopnia
- Doświadczenie w kontraktowaniu inwestycji mieszkaniowych lub komercyjnych
- Znajomość prawa budowlanego
- Dobra organizacja swojej pracy
- Umiejętność planowania swoich zadań i organizowania pracy własnej i podwładnych
- Tworzenie planów naprawczych, ich uzgodnienie i wdrożenie
- Praca samodzielna, umiejętne wyznaczanie priorytetów, systematyczność
- Znajomość technik negocjacji
- 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Studia o profilu budowlanym, podyplomowe o profilu menadżerskim, ekonomicznym
Oferujemy
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się grupie kapitałowej, będącej wiodącą firmą w swojej branży
- możliwość rozwoju przez udział w realizacji interesujących projektów
- szeroki wachlarz benefitów pracowniczych
- wymagające, ale przyjazne środowisko pracy
- szkolenia specjalistyczne
- jasne ścieżki kariery i rozwoju zawodowego
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."