Wendre Poland Sp. z o.o.
Asystent ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska
- obsługa klienta,
- realizacja zamówień klientów,
- obsługa systemów klienta (e-com),
- monitorowanie stanu zapasów,
- ścisła współpraca z poszczególnymi działami w firmie,
- nadzór nad właściwym przepływem informacji,
- wspieranie działań sprzedażowych.
Wymagania
- znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne,
- dokładność, sumienność i solidność w podejściu do powierzonych obowiązków.
- znajomość j. anielskiego,
- doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy
- pracę w młodym zespole, w środowisku międzynarodowym,
- stabilne warunki zatrudnienia w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- szkolenia z zakresu obsługi systemu firmowego oraz klienta,
- ciekawą pracę i przyjazną atmosferę,
- możliwość doskonalenia zawodowe.
Kontakt
Aplikuj!
W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."