Nazwa pracodawcy:
Orange Polska

Data dodania:
2025-01-17

Nr referencyjny:
9453415pra

Miejsce pracy:
Polska, Warszawa, al. Jerozolimskie 16
województwo: mazowieckie

Kontakt:

Orange Polska

Analityk Biznesowy / Analityczka Biznesowa

Opis stanowiska

  • Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel

  • Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii

  • Umiejętność pracy na dużych zbiorach danych

  • Przygotowywanie wymagań biznesowych do implementacji nowych źródeł danych w celu poszerzania wiedzy o Klientach SOHO i SMALL

  • Rozwój zautomatyzowanych narzędzi kampanijnych w środowisku SAS

  • Przygotowywanie strategii rozwoju personalizacji do klientów SOHO i SMALL. W tym rekomendacja szczegółowych działań i procesów niezbędnych do implementacji personalizacji

  • Formułowanie wniosków i zaleceń na podstawie danych, na potrzeby tworzenia strategii i taktycznych działań do Klientów SOHO i SMALL.

  • Rozbudowywanie istniejących mechanizmów kampanii i realizacja działań podnoszących ich skuteczność przez kreowanie i testowanie nowej logiki biznesowej do klientów SOHO i SMALL

  • Analiza wyników prowadzonych akcji, przygotowanie cyklicznych raportów i prezentacji wynikowych

  • Współpraca z wieloma jednostkami w firmie

  • Praca w metodyce Agile


Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowany wykształcenie wyższe (ekonomia, metody ilościowe i statystyczne)

  • Biegła znajomość SQL

  • Doświadczenie w pracy z SAS Enterprise Guide, mile widziane SAS CI

  • Doświadczenie w zakresie działań na bazach danych i analizy dużych zbiorów danych

  • Masz doświadczenie w analizie danych biznesowych

  • Umiejętność tworzenia raportów w POWER BI

  • Bardzo dobra znajomość Ms Office (głównie Excel: tabele przestawne, formuły, Power Point)

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, umiejętność szybkiej analizy sytuacji, wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji, decyzyjność

  • Wiedza na temat rynku telekomunikacyjnego mile widziane

  • Zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność samodzielnego organizowania pracy

  • Umiejętność pracy w zespole

  • min. 2 lata doświadczenia w pracy z bazami danych, jako analityk biznesowy


Mile widziane

  • podstawowa znajomość narzędzi GCP – BigQuery


Oferujemy

  • Pracę w dynamicznym zespole łączącym Biznes z Technologiami

  • Możliwość wpływania na strategię CVM i rozwijania produktów opartych na innowacyjnych technologiach.


Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."