Nazwa pracodawcy:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Giżycku

Data dodania:
2025-01-17

Nr referencyjny:
9452137pra

Miejsce pracy:
Polska, Giżycko
województwo: warmińsko-mazurskie

Kontakt:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Giżycku

Inspektor

Opis stanowiska

Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30,



kontakt z klientem zewnętrznym oraz pracownikami komendy,



możliwość wyjazdów służbowych, w tym kilkudniowych, w ramach narad szkoleniowych, odpraw, itp.



narzędzia i materiały pracy: komputer – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe,



oświetlenie naturalne i sztuczne.



budynek wielokondygnacyjny niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak windy, podjazdów, pomieszczeń higieniczno – sanitarnych,



stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie komendy na 1. piętrze w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe.

Zakres zadań

  • planuje i realizuje potrzeby materiałowo-techniczne, transportowe i rzeczowe,
  • prowadzi i rozlicza magazyn Komendy Powiatowej PSP w Giżycku
  • uczestniczy w realizacji zadań inwestycyjnych realizowanych przez KP PSP w Giżycku
  • prowadzi i rozlicza bieżące roboty konserwacyjno- remontowe pojazdów, sprzętu i budynków
  • nadzoruje i analizuje dokumentację samochodową i sprzętu pożarniczego, w tym gospodarkę paliwową
  • dokonuje zakupów i opisuje rachunki i przekazuje je do samodzielnego stanowiska pracy ds. finansów
  • współpracuje w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego w zakresie działania stanowiska pracy ds. kwatermistrzowsko-technicznych

Wymagania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna)
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • posiadanie kursu kancelaryjno-archiwalnego
  • umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres

Kontakt Aplikuj!


W zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."